Laserterapi

Laserterapi kan hjælpe hvis du er ramt af neglesvamp. Helingstiden kan reduceres med op til 75%. Virusangreb og bakterieinfektioner bekæmpes hurtigt og effektivt.

Følgende er typiske eksempler. laserbehandling-fodklinikken-aabenraa

Forstuvning heler fuldstændigt op på 6-8 dage.

Forkølelsessår forsvinder på 2-3 dage.

Tennisalbue kureres på 4-5 behandlinger

Skinnebenssår heler op på 2-3 uger.

Musearm kureres på 4-5 behandlinger.

Gigtsmerter lindres betydeligt.

Hvor tit skal man behandles?

Det er helt individuelt og afhænger af problemets karakter, om det er en akut opstået skade eller en langvarig overbelastning skade. Typisk 1-5 behandlinger over 2-3 uger.

Gør det ondt?

Selve laserterapien er smertefri og kan i nogle tilfælde opleves som en svag prikken eller snurren. En laserbehandling tager typisk 10-20 min og kombineres ofte med anden behandling.

Er der ingen bivirkninger?

Der kan højst være tale om behandlingsreaktioner i form af en forøget irritation, uro og murren i det behandlede område. Dette er ganske normalt og aftager i løbet af 12-14 timer.

Hvem skal ikke bruge laserterapi?

For gravide, epileptiker samt hjerte- og cancerpatienter er der visse områder, der ikke bør behandles. Hvis du tilhører en af disse grupper, så gør opmærksom på det inden behandlingen påbegyndes. Spørg din egen læge, hvis du er i tvivl.

Hvad er laser?

Laser er en speciel form for forstærket lys, der er ensrettet, velordnet og koncentreret. Laser er meget rent lys med evnen til at trænge dybt ind i vævet. Laserlyset stimulerer den enkelte celle, akkurat ligesom sollyset giver energi til planter via fotosyntese.

Hvem skal ikke bruge laserterapi?

Hvad er laser?

Er laser ikke farligt?

Det kommer an på styrken. Laser anvendes i mange forskellige styrker og anvendes lige fra at skære i stålplader til læser i CD’en i en CD-afspiller. Laser anvendes også til kirurgi og til laser-pointers.

9:00 til 16:00

9:00 til 15:00

Andre tidspunkter ifølge aftale Ring til